Pagina's

vrijdag 31 december 2010

Echt het laatste snoesje van het jaar


Lieve Bloggers,

Nog even op de valreep dit jaar. Ik heb nog een kaart met een snoesje gemaakt.
Ik had deze afgelopen week al gekleurd met de Derwent kleurpotloden.

Ik heb CreaTables LR0128 en LR0130 gebruikt samen met het nieuwe Pretty Papers Bloc PK9073. Het snoesje is Clear Stamp HM9428.

Ook heb ik de Organza flowers van Mariannedesign gebruikt (JU0802)

Dit was echt de laatste kaart van het jaar. Hele fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar allemaal.

Groeten van Ineke

4 opmerkingen:

Cobie zei

Hoi Ineke

Wat een snoesje van een kaart, leuke kleuren heb je er voor gebruikt.

Goede en een gezellige jaarwisseling toegewenst.

Groetjes Cobie

Riet zei

Schitterende kaart Ineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi pappier.

Fijne jaarwisseling.
Liefs Riet.

henny18 zei

Hij is super Ineke,en zulke mooie kleuren heb je gebruikt.Ik wens jou ook alle goeds voor 2011,en natuurlijk veel gezondheid.

Groetjes Henny

Neline zei

snoezige snoes Ineke!!!
Fijne jaarwisseling:)
Spreek je wel weer in januari.
groetjes
Neline