Pagina's

zondag 5 december 2010

Een kerstkaartje


Hallo lieve bloggers,

Ik heb weer een kaartje gemaakt. Een kerstkaart. Ik had deze plaatjes nog in de kast liggen en vind ze zo mooi. Het is een plaatje van de Paintbox Poppets.

Het mooie papier is van BoBunny, Midnight Frost Collection, de swirl is van Joy Crafts 6002/0035. Ik heb het witte achtergrondje van de meisjes geembost met een embossing achtergrondmal van Joy Crafts 6002-0610. Later heb ik hem bewerkt met chalks.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groeten van Ineke

12 opmerkingen:

Hanny zei

Wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt Ineke.ook heel mooi papier.
Ik had dit papier ook uitgezocht en heb het in de winkel laten staan.Moet nu tot woensdag wachten om het weer mee te nemen.

Groetjes Hanny.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtige sfeervolle winterkaart, mooi zo in het blauw.

groetjes jolande

Adrie zei

Wat een mooie kaart Ineke , lekker veel gebruikt ,
daar hou ik wel van.Mooie bijpassende kleuren.
Groetjes Adrie

Gonny zei

hoi Ineke
echt een super kaart hoor en ja die oude plaatjes doe het nog best he
gr Gonny

Cobie zei

Hoi Ineke

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!

Groetjes Cobie

Riet zei

Wowwww Ineke,wat een beeldschoon kaartje.
Lief plaatje,prachtig papier.
Mooie details,helemaal af.
Ik mail je van de week terug even.

Liefs knuf Riet.x

Elly zei

Wat een beauty van een kaartje Ineke, heel mooi!!

groetjes, Elly

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhh die is mooi Ineke echt een beautyyyyyyyyyyyy

dikke knuff Nellie

Diane zei

Wat een schatje.

Groetjes,
Diane

Gretha zei

Een schitterende kaart Tineke en dat papier is geweldig, ik heb het ook nog liggen.
Groetjes Gretha

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Tineke!!

Groetjes Henriëtte

Gerrie zei

schitterend mooi is ie geworden ineke! en ook weer die prachtige strik...