Pagina's

dinsdag 7 december 2010

Het wordt eentonig maar weer een kerstkaart


Hallo lieve bloggers,

Daar ben ik weer en natuurlijk hoe kan het anders weer met een kerstkaart en natuurlijk weer zo'n heerlijk lief oud plaatje. Ik heb de smaak te pakken hoor.

Ik heb hier een achtergrond embossingmal van Joy Crafts gebruikt die ik later met chalks heb bewerkt. De swirl is een CreaTables van mariannedesign.

De verticale rode strook is van fluweelpapier. Ik heb er nog aardig wat van liggen en zo kwam het goed van pas.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond, welterusten voor straks en slaap lekker.

Groetjes van Ineke

10 opmerkingen:

Marjan van der Wiel zei

Prachtig hoor Ien!! je bent weer lekker aan de gang he?? Gaat het weer een beetje??

Liefs, Marjan

Agnes zei

Wat een mooi kaartje Ineke en zoveel
mooie kaartjes heb je de afgelopen tijd nog meer gemaakt!
Heel erg leuk om de knipvellen van de Paintbox Poppets zo te gebruiken.
Ga ik onthouden want ik heb er ook nog tig van liggen :)

Liefs, Agnes

Tini zei

Hoi Ineke,
Ik vind de plaatjes geweldig, doen het altijd leuk.
elel mooie kaart hoor!
Gr. Tini

Corrie zei

wat een plaatje weer Ineke
Groetjes Corrie

Adrie zei

Is niet eentonig hoor Ineke , he is er tenslotte de tijd voor.En hij is weer mooi geworden , heel leuk dat fluweelpapier,mooie kleur.
Ga zo door , effe lekker tijd voor jezelf.
Groetjes Adrie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke,zo lief plaatje,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.x

debby4000 zei

Gorgeous card, love the sweet image.
luv
Debby

Gonny zei

hallo Ineke
het is weer een plaatje hoor zo mooi
ben er zelf weg van maar de klanten hier willen er niet aan snap jezo iets nouw ik niet hoor maar zal blijven volharden hoor
gr Gonny

RosesMarijke zei

Ineke

Het is weer een heel mooi en lief kaartje geworden in die mooie warme kleuren....ik vind het pràchtig!!

liefs Marijke

Gretha zei

Deze is echt sfeervol en ik vind het nog helemaal niet eentonig worden hoor. Prachtig gedaan Tineke
Groetjes Gretha