Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Vintage Christmas


Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje. Ik heb weer mooie nieuwe materialen van Mariannedesign gebruikt.


Ik heb een nieuwe Craftable gebruikt CR1203. De mooie bloem hoort hier ook bij.

Ik heb als designpapier een Pretty Papers blok gebruikt PB7034. Ook nog verschillende creatables LR0163 en LR0192.

Het knipvel is een Vintage knipvel VK9522.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Ik doe met deze kaart mee aan de challenge bij Mariannedesign
Maak een vintage kerstkaart


Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

28 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

mooi zeg..

Liefs,
Patricia

Hannie Stoel zei

Wauw......wat supermooi weer Ineke,

groetjes, Hannie

Sandra zei

Ook hier weer ineke, ik vind het een supermooie kaart
gr sandra

Tinie zei

Wat weer een beauty!!! Heel erg mooi!

Groetjes Tinie

Marianne zei

Wat ziet dat er gaaf uit, prachtig gewoon.
Groetjes Marianne

Corine van der Zee zei

Wat een machtig mooi kaartje weer Ineke, een plaatje!

Liefs Corine

Karin zei

Prachtige kaart Ineke!

Summer-design zei

Ja Ineke dit keer ook weer helemaal top!
En je behoort bij de top, altijd zijn je kaarten schitterend!

Groetjes, Wietske

Noriko zei

Het is een prachtig kaartje geworden.
Met veel mooie details.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

scrappinpeg zei

GORGEOUS CARD!

Kitty Dieleman. zei

Super mooie kaart.

Groetjes Kitty

hennie zei

Je bent heerlijk bezig Ineke, gefeliciteerd met je Magnolia prijs. Geweldig leuk hoor!
Lieve groetjes hennie.

*mieke* zei

Erg mooi Ineke!
Groetjes Mieke

Marianne Reijgersberg zei

Wauw, wat een beauty. Heel mooi gestylde kaart Ineke. En wat een schitterende bloemen in allerlei soorten zitten erop.
Groetjes Marianne

Riet zei

Ohh wowwww Ineke,wat is dit weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Aartje zei

Ineke, wat een prachtige kaart weer. Erg mooie details.
Groeten Aartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!!!!!!!!

groetjes jolande

Anke zei

Heel mooi en wat een schitterende bloemen.
liefs Tessa & Anke

Lenie Hempen zei

Hij is weer mooi en lief Ineke.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

arjette zei

Ooohh zeg, wat een schitterend kerstkaartje, geweldig!!! Wat een mooi lint met bloemen er in aan de onderkant, prachtig!!!!

gr. arjette.

Gretha zei

En of dat ik je kaart mooi vind, prachtig zelfs. Wat een fantastische kleuren.
Groetjes Gretha

Janny zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, wat een mooi lint zit er aan de onderkant zeg, schitterend geheel.
veel liefs Janny

Lia zei

Schitterend en verder heb ik er gewoon niets meer aan toe te voegen,

lieve groetjes Lia

miriam zei

Mooie vintage kaart
gr miriam

Wendy Koorevaar zei

Wow Ineke wat een prachtige creaties maak jij! Ik ben hier terecht gekomen door de verjaardagslijst en ben blij dat ik je blog heb gevonden.

Lieve groetjes,
Wendy

Agnes zei

Prachtige vintage kaart Ineke!
En wat een schitterende satijnen bloemen heb je er op verwerkt!
liefs, Agnes

Wybrich zei

schitterende vintage kaart Ineke!
super mooi lint is het!

bedankt voor het meedoen met de challenge!
gr Wybrich
MD designteam

Hanny zei

Prachtige vintage kaart Ineke! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

Groetjes Hanny.