Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Babies are a blessing



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien op het blog van Hobbyvision. Het is deze keer een babykaart geworden met allemaal mooie stencils van JoyCrafts.

Ik heb allereerst de mooie doiley van Noor! Design 6003/1004 gebruikt. Deze heb ik met kraftpaper nog een keer uitgestanst en heb de buitenrand weggesneden en in het midden van de doiley geplakt.

De hoekjes zijn van 6002/0136 en de ooievaar is een oudere cutting en embossingmal van JoyCrafts 6002/0073. Midden in de doiley heb ik nog een nestje van Lin en Lene design gebruikt 1201/0020.

Het mooie designpapier is van Graphic 45.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.



16 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er perfect uit Ineke.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes en een fijne dag Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat een sweetie en de kleuren ...!!! Echt hartstikke mooi!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Hanny zei

Hallo Ineke

ik had hem net al op Hobbyvison gezien en vind het een geweldige mooie kaart. De kleuren zijn prachtig en je hebt een heel lief plaatje gebruikt. Kortom, een schitterende kaart.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Lia zei

Schitterende kaart, mooie kleuren,
groetjes Lia

Corine van der Zee zei

Schitterend kaartje weer Ineke, mooie kleuren!

Chantal zei

En hij is weer geweldig mooi Ineke! Zo mooi in die vintage-look!

Gonny zei

wouwwwwwwwwwwwwww ineke een plaatje hoor
en een top kleur
gr gonny

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Ineke.
Echt een lieverdje.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Richtsje zei

Supermooi Ineke, lieve kleurtjes heb je gebruikt! En er is weer heel veel te ontdekken, erg mooi gemaakt!!

Groetjes Richtje

Anita Meijer zei

Oh wauw Ineke wat vind ik je kaart schitterend, zo ontzettend lief, ik zit hier helemaal weg te smelten, echt een toppertje.
Prachtig die kleurtjes ook zo. Echt top.
Liefs van Anita

Hanny zei

Ineke wat weer een prachtige kaart Heel mooi van kleur.

Groetjes Hanny.

Anny van der Meeren zei

Heel erg mooi Ineke, en gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter.
Liefs Anny

jolanda zei

heel mooi kaartje in een leuke kleur

nans'creablog zei

Wat maak je prachtige kaarten Ineke. Ik ga je volgen zodat ik zeker niets mis van jouw creaties.

Groetjes,
Nans

Hanny zei

Ik las op hobbyvison dat je een kleindochter hebt gekregen, ik had hier al een reatie op je mooie kaart achtergelaten maar ik wist niet dat het al geboren was. Bij deze hartelijk gefeliciteerd,
liefs Hanny♥

Bernadet zei

heel mooi kaartje Ineke.
En proficiat met je kleindochter Romee!!