Pagina's

maandag 7 januari 2013

Van harte Gefeliciteerd



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien op het blog van Hobbyhome
En ik heb weer voor een vintagekaart gekozen, ik blijf dat toch wel erg mooi vinden.


Ik heb weer de schitterende mallen van JoyCrafts gebruikt. Allereerst stencil 6002/0146 en natuurlijk de mooie hoek 6002/0136. Deze zijn gestanst uit Kraftpaper. De tekst is gestempeld op een label van Anja van Laar Creatable LR0241 en ook de tekst zelf is van Mariannedesign.


Verder wat kant, lint, spacer en plakparels erbij. Het vintageplaatje is op een mooi ovaal van de Nestabilities  bloemen gemat.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.



17 opmerkingen:

Chantal zei

Ongelooflijk Ineke, hoe jij mij toch elke keer verrast met schitterende kaarten! Deze is ook weer fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

Hanny zei

O Ineke wat een schatje weer, prachtig.
liefs Hanny

nicolet zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Nicolet

Neline zei

prachtige kaart weer Ineke!
groetjes
Neline

Henriëtte zei

Je kaart is schitterend mooi.

Groetjes Henriëtte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is PRACHTIG!!!!!!!

groetjes jolande

Wilma zei

Hoi Ineke,
Het is alweer een PLAATJE.....deze PRACHTIGE kaart.
Liefs Wilma ☺☺☺

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een pracht Ineke.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Marjan zei

Wat een prachtige kaartjes heb je weer geplaatst zeg !
De rust is hier weer teruggekeerd (kids weer naar school, man aan het werk haha), dus ik probeer weer wat meer reacties achter te laten op de blogs.

Groetjes, Marjan

Hanny zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

Groetjes Hanny.

jolanda zei

prachtig kaartje

Richtsje zei

Het is weer een echte beauty Ineke! Ziet er weer zo compleet en schitterend uit, echt supergaaf!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Deze vintage kaart is super mooi, wowwww echt
prachtig in deze kleuren :)

Fijne knutselweek gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ☼

Agnes zei

Hoi Ineke, ook op je blogje wil ik je nog even een mooi, gezond en creatief 2013 toe wensen!
je kaartje is, zoals gewoonlijk weer super mooi!
Liefs, Agnes

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer schitterend Ineke, ik vind het weer een plaatje. Super.
liefs van Anita

Anke zei

Wat een lieverd weer
liefs Anke

Marianne zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Marianne