Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Ik vind je lief


Hallo allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van Hobbyvision

De opdracht is deze keer:

~ Bingo ~


Mijn kaart is stans/plakparels/Lint-Kant

Ik ben vast aan de slag geweest met de nieuwe tekststempels 6410/0039 die binnenkort in de winkel verkrijgbaar zijn.


Ik heb gebruik gemaakt van verschillende mallen van JoyCrafts o.a. de mooie vierkante mal 6002/0147 en het mooie hoekje 6002/0135. Ook de vlaggenstans 6003/0028 met de mooie alfabetstans 6002/0141 heb ik gebruikt.

Op het vierkant heb ik een kader van Lin en Lene 1201/0020 gemaakt. De mooie bloem 6002/0157 met daar achter de swirl 6002/0163 en de mooie blaadjes 6003/0027 zijn van Noor! Design.



Het mooie designpapier 6011/0014 is ook van Noor! Design.

Gaan jullie ook eens kijken op het blog van Hobbyvision naar de mooie creaties van de andere DT dames



Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag toe.

Groetjes en liefs van Ineke

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ineke.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw Ineke wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Femmy zei

geweldig ineke!
Liefs Femmy

jolanda zei

heel mooi kaartje

Janny zei

Schitterende vintage kaart Ineke prachtige stansen ook, fijn weekend liefs Janny

Unknown zei

Wat een schatje Ineke.

liefs Suze

Hanny zei

O wat een prachtige kaart weer, mooie indeling en hele lieve kleuren.
Fijne zondag, liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Ursula Alice Stegmann zei

Wieder eine wunderbar romantische Karte!!!
Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Ineke.
Echt super lief.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Joke Mulder zei

Hallo Ineke,
het is een heel bijzondere mooie kaart geworden.
P.S. jammer dat ik je laatst gemist heb bij Joke zal wel gezellig geweest zijn zeker maar ik moest werken misschien een volgende keer groetjes