Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Gefeliciteerd met de Geboorte van jullie Zoon



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor.
De volgende papiersoorten heb ik gebruikt voor deze kaart



Snijd een dubbele witte kaart van 15 x 15 cm
Mat hierop blauw van 14,6 x 14,6 cm
Snijd designpapier van 14,2 x 14,2 cm en mat dit op het blauw
Verwerk er wat kant bij
Snijd wit van 10,5 x 10,5 cm
Mat hierop blauw van 10,1 x 10,1 cm
Snijd designpapier van 9,7 x 9,7 en mat dit op het blauw
Snijd de mooie mal uit met het Briljant karton en beinkt deze met lichtblauwe inkt
Snijd je plaatje en werk je kaart af met tekst, roosjes, strikje en andere bloemetjes.

Ik heb de volgende materialen van JoyCrafts gebruikt

Mal 1201/0076, deze mal is heel snel in de winkel te koop.


Clearstamps 6410/0021


Ook doe ik met de volgende challenge mee:

We love Vintage Challengeblog - Vintage babykaart

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Hartelijk dank voor het langskomen en graag weer tot een volgende keer.

Liefs en groetjes van Ineke




19 opmerkingen:

jolanda zei

je kaartje ziet er weer schitterend uit

Plony zei

Wat een beauty Ineke, schitterend. Ik dacht die gaat meedoen bij ons WLVC-blog....hij zou er perfect bij passen. Ik zeg doen!
Liefs Plony.

Anny van der Meeren zei

Ineke wat een top kaartje weer!!

Groetjes Anny

Plony zei

Heeeeel verstandig, hahaha. Dankjewel voor je deelname bij WLVC Ineke. Liefs van Plony.

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
Wat een bjoetie is dit, zag je kaart ook al bij Joy en op FB..super..de nieuwe mal is ook prachtig en..heel erg leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..
groetjes van Ans

Anneke zei

een schitterend kaartje is dit en mooie mallen heb je gebruikt.
leuk dat je mee doet weer aan onze challenge op WLVC.
groetjes Anneke

Hanny zei

Wow, wat een geweldige mooie kaart. die mal is pracht en het plaatje en papier zijn ook zo mooi, wat heb je er een schitterende creaie mee gemaakt.
fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Richtsje zei

Dit ziet er weer geweldig leuk uit Ineke, je bent een kei hoor! Zo fantastisch gedaan, net zoals je schitterende harmonica boekje...ik zit echt te genieten van al dit moois!!

Groetjes Richtje

Hanny zei

Wauwwww Ineke wat weer een prachtige kaart en een super mooie mal.

Groetjes Hanny.

Cobie zei

Schitterend!

Groetjes Cobie

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Ineke.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen.

Liesbeth zei

Wat een prachtig kaartje Ineke, leuk dat je meedoet bij WLVC. groetjes Liesbeth

Anita Meijer zei

Wauw Ineke wat een plaatje, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige babykaart Ineke!
Ik heb je vanaaf nog een mailtje gestuurd.
Groetjes Tineke

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo, Ineke, was für eine wunderschöne Karte!!!
Liebe Grüsse, Ulla

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Chantal zei

Wauw Ineke wat een prachtige babykaart! Schitterend!

Anoniem zei

Prachtig Ineke!
Alles klopt, heel mooi gemaakt!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Groetjes Jacomijn

lenny zei

Wat schitterend kaartje is dit en mooie mallen heb je gebruikt super
Ineke
gr lenny