Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Demo bij Hobbyvoordelig

Hoi, hoi allemaal,

Hier ben ik weer. Ik mag vandaag een demo geven bij Hobbyvoordelig in Vlaardingen met de nieuwste mallen van JoyCrafts en Noor! Design.

Ik laat jullie vast weer een kaartje zien die ik gemaakt heb.


Ik heb deze kaart gemaakt met allemaal mooie mallen van Noor! Design.


Dus wil je graag nog meer zien kom dan vandaag langs bij Hobbyvoordelig in Vlaardingen. Je kunt de winkel vinden aan de Korte Hoogstraat 25-A.

De dag begint om 10.00 uur tot 16.00 uur.

Misschien tot straks.


9 opmerkingen:

Marianne zei

Helemaal toppie.
Liefs, Marianne

Anny van der Meeren zei

Mooie kaart Ineke, veel succes in Vlaardingen.
Groetjes Anny

Thea zei

Prachtige kaart Ineke, ik heb deze mooie mal gisteren gekocht op de beurs in Zwolle.

Groetjes Thea

Anneke zei

Succes en veel plezier vandaag. Al weer zo'n mooie kaart. Je hebt al echt de kerst smaak te pakken. Een hele mooie combinatie. Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Gaaf kaartje zeg!

Chantal zei

Kon helaas niet komen, maar je kaart is werkelijk een bjoetie weer Ineke! xxx

Mar Knutsel zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,vanaf noord-Holland is het om even te komen kijken te ver maar heel veel plezier.
Groetjes Marian

Unknown zei

wat een prachtige kaarten maak
je ineke!
ik heb uw blog pas ondekt en ben
meteen volger geworden
groetjes doris