Pagina's

woensdag 25 september 2013

Demodagen Oud & Tiek in Kesteren

Hallo allemaal,

Donderdag 26 september en vrijdag 27 september worden er 2 demo dagen georganiseerd bij deze leuke winkel in Kesteren. Oud & Tiek kunnen jullie vinden aan de Kerkstraat 24 C in Kesteren. Sinds kort verkoopt deze winkel ook de mooie materialen van JoyCrafts,

Ik mag daar 2 dagen demo en uitleg geven van alle mooie mallen en artikelen die in augustus en september uit gekomen zijn. 

Ik zal ook dit kaartje bij me hebben


Ik heb gebruik gemaakt van allemaal mooie mallen en ponsen van JoyCrafts.

Donderdag begint de dag om 10.00 uur en eindigt rond 17.30 uur.

Vrijdag begint de dag om 11.30 uur en is het rond 20.00 uur weer afgelopen.

Dus zijn jullie in de buurt, kom gezellig even langs in Kesteren bij deze leuke winkel.
Het programma voor deze dagen kunnen jullie HIER lezen.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en wie weet tot morgen of vrijdag.





7 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Jammer dat ik zo'n eind weg woon, dat soort winkels vind ik zo leuk om even te snuffelen en als er dan ook nog een demo gegeven wordt... veel succes!
groetjes, Hennie

anncreatief zei

Wat een schitterende kaart
liefs anneke

Femmy zei

prachtige creaties ineke!

Lia zei

Schitterende kaart Ineke,
groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een schattige kerstkaart. Succes met de demo's.

Groejtes, Astrid.

Anita Meijer zei

Zo mooi weer deze kaart Ineke, prachtig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een mooi kaartje Ineke! Jammer dat ik niet naar de demodag kan... volgende keer beter?