Pagina's

maandag 2 september 2013

In de spotlight: Home sweet Home



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die in de spotlight staat op ons blog van Noor! Design.

Deze keer staan de mooie mallen van Home Sweet Home in de spotlight.


Ik heb er een vintage kaart van gemaakt en heb het mooie designpapier van Maja Design gebruikt.

Ik heb het mooie raam 6002/0198 gebruikt met daarachter de tekst van clearstamp 6410/0039.

Ook heb ik een nieuwe mal bij deze kaart gebruikt het schitterende hoekje 6002/0261.
Het mooie plaatje is van Studio Light.

Gaan jullie ook nog even kijken op het blog van Noor! Design naar de schitterende creaties van de andere dames.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond, dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Ineke wat is dit weer supermooi, schitterend.
Liefs van Anita

Anneke zei

Nou Ineke voor mij staat jouw kaart in de spotlight. Prachtig echt geweldig. Groetjes, Anneke.

Noriko zei

Mooie kaart Ineke.
En wat een leuk idee om die stempel achter het raam te verwerken.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

anncreatief zei

Wat een schitterende kaart
ik vind hem helemaal geweldig!
Liefs Anneke

jokes-hobbyhof zei

Het is een beauty Ineke, heel erg mooi.

groetjes Joke

Unknown zei

Prachtig weer!

Erica ♥ zei

Een prachtige kaart ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Corine van der Zee zei

Een plaatje Ineke! Echt heel mooi gemaakt!

Veel liefs,

Corine