Pagina's

donderdag 5 september 2013

In the Picture: Paper blossom bloemen

  

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien die met de paper blossom ponsen zijn gemaakt. Deze staan deze week In the Picture op het blog van JoyCrafts.


Ik heb voor deze kaart 2 Die-cuts gebruikt, die ik op anjerwit karton heb geplakt en daarna heb uitgesneden met een klein randje. Ik heb dwars er over heen een sticky border geplakt.


Gebruikte materialen zijn:

Die-cut 8011/0517
Chipboard sticker 6013/1463
Paperblossom ponsen 6100/0111 en 6100/0110
Vintage border 6002/0163
Metallic sticky border 6013/0421
Paperblok 6011/0026
Tekst 6410/0111

Zien jullie hoe mooi de kerststerren zijn, die ik gemaakt heb met de mooie ponsen. Ik heb op de kerststerren nog wat snow-tex gebruikt zodat het een leuk effect krijgt. Ik heb de mooie kerststerren gemaakt uit het paperblok.

Ik wil jullie allemaal nog een hele fijne dag toewensen en dank jullie wel voor het langskomen.

Heel veel liefs van Ineke



3 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

lenywim35 zei

Ineke ze zijn prachtig. Ben nu jaloers !!!! waar kunnen we ze buiten Delft - 5 oktober - bewonderen ????
gr leny w

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhh ongelooflijk mooie kaart weer zeg! Lieve groetjes,Chantal