Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Speciaal voor Jou


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuk hartendoosje van Kymia zien.

Ik heb voor dit tasje het mooie designpapier van Maja design gebruikt.

Het mooie designplaatje komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan. Ik vind ze zo geweldig mooi.



De strik is gemaakt van  mooi lint van Kymia. Ook het label 100% Handmade for you is van Kymia.


De tekst komt van een tekststempel van Noor! Design 6410/0013.


Verder heb ik wat hoekjes, een spacer en een bedel gebruikt. Wat plakparels en de roosjes met blaadjes maken het tot een leuk cadeautje om weg te geven

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag weer tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

Aya zei

Hoi Ineke,
Prachtig tasje is dat!
Lieve groetjes Aya

Crea Astrid zei

WAt heb je het tasje prachtig opgepimpt.

Fijn weekend.

Lieve Groetjes, Astrid.

Anita Meijer zei

Echt schitterend Ineke, ik vind het weer een beauty.
Liefs van Anita

Richtsje zei

Supermooi tasje Ineke, leuk om te zien wat je er allemaal weer op hebt verwerkt!

Groetjes Richtje

Anny van der Meeren zei

Prachtig zoals je dit tasje gemaakt hebt.
Leuk om zoiets cadeau te geven.
Groetjes Anny

Erica ♥ zei

Wat geweldig mooi gemaakt, heel mooi
gepimpt tasje ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hennie Kloppenburg zei

Prachtig gemaakt en het plaatje is idd mooi!
groetjes, Hennie

Cobie zei

Wauw.... wat Mooi!!

Groetjes Cobie