Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Weisse weihnachten

Hallo allemaal,

Vandaag na een hele leuke demo dag bij Hobbyvoordelig in Delft laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met mooie mallen van JoyCrafts/Noor! Design.


Ik heb de mooie nieuwe hoek 6002/0172 gebruikt. Verder de leuke doiley mal 6003/1002, het mooie labels 6002/2014 en 6002/2017.
De tekst komt van Clearstamp 6410/0102 en het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0019.


Zien jullie ook het leuke hertje staan? Die is gemaakt van Martha Stewart Crafts. Zo leuk om te maken. Ik heb het hertje geverfd met distress inkt.

Het mooie plaatje komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan.


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe.

Groetjes en liefs van Ineke


8 opmerkingen:

Marian zei

Wat een prachtige kaarten. En de mallen wauw wat zijn ze mooi en fijn om te gebruiken
Groetjes

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

Heel mooi gedaan!

Groetjes, Natasja

Antoinette Voorn zei

Tis weer een bjoetie Ineke! heerlijke kleurtjes ook!

Maia zei

Ik kom via een buitenlands blog bij je kijken, raar zeg dat ik je niet eerder ontdekt heb maar de blogwereld is groot en je hebt vaak geen tijd om naast je eigen volgers nog meer leuke blogs te bezoeken.
Toch zie ik hier nu schitterende vintage kaarten en daar hou ik erg van!
Prachtig je kerstkaart met dat lieve hertje!
Ik ben meteen je volger geworden.
Fijne zondag
Groetjes Maia

Erica ♥ zei

Wat een schitterend mooie kaart ☺
Liefsss Erica ☼

Unknown zei

Ineke, complimenten voor je kaart! Echt mooi gedaan.

roelie zei

heel mooi kerst kaartje ineke

gr roelie

Mar Knutsel zei

Wat weer een mooi kaartje met al die mallen,en erg leuk dat hertje.

Groetjes Marian