Pagina's

donderdag 19 december 2013

In the Picture: Muziekthema

Hallo allemaal,

Deze week hebben wij op het blog van JoyCrafts weer een hele leuke in the picture. Het muziekthema.

Ik heb er deze kaart mee gemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie designpapier uit de blokjes 6011/0027 en 6011/0028. 
Het toneel gordijn(mal 6002/0089) heb ik gestanst uit zwart fluweelkarton. 
Daarachter heb ik stempel 6410/0064 gebruikt. 
De teksten komen van tekststempel 6410/0068. 
De dame is de mooie jurk is mal 6002/0094.


Ik vond het het thema heel erg leuk om mee te werken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

5 opmerkingen:

Henriëtte zei

Je kaart ziet er prachtig uit Ineke, dat fluweelkarton lijkt mij ook erg mooi, past goed bij het gordijn.

groetjes Henriëtte

akkina van steen zei

ik vind het een stijl volle kaart

Cobie zei

Mooie kaart!

Groetjes Cobie

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Ineke. Het fluweelkarton is een leuk accentje.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Ineke, heel mooi.
Liefs van Anita