Pagina's

maandag 20 januari 2014

Demo bij Hobbyvoordelig


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Deze kaart heb ik gemaakt met een nieuwe rand van JoyCrafts/Noor! Design. Ik geef aanstaande zaterdag 25 januari 2014 een demo met de nieuwste materialen van JoyCrafts bij Hobbyvoordelig in Delft. Ik kan jullie verzekeren dat er weer mooie materialen binnen komen deze week.

De demo begint zaterdag 10.00 uur en duurt tot 16.00 uur. Jullie kunnen Hobbyvoordelig vinden in Winkelcentrum de Hoven aan de Troelstralaan 41 in Delft.


Ik heb deze kaart dus gemaakt met mal 6002/0291. Ik heb de rand aan de onderkant en de bovenkant gebruikt.
Ook heb ik gebruik gemaakt van het mooie designpapier uit paperblok 6011/0019. De mooie swirl is mal 0163 en de bloem heb ik gemaakt van mal 6002/0157.
De tekst komt van Clearstamp 6410/0104.


Hier zien jullie de rand nog een keertje.



Gelijk wil ik jullie er op attent maken dat er een challenge loopt bij Miekelotte  Het thema is winter en de challenge duurt tot en met vrijdag 31 januari.
Ga gerust even op het blog kijken naar de mooie voorbeelden van de andere DT leden.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Liefs Ineke






9 opmerkingen:

Henriëtte zei

Je kaart is weer prachtig Ineke, echt een plaatje.

Liefs Henriëtte

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke.

Liefs Riet.

Cards en Box bij Lady M zei

heel heel mooi kaartje groetjes maartje

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Ineke. Leuk hoor die nieuwe rand.

Groetjes,
Nans

Annelies zei

Heel erg mooie kaart Ineke! Groetjes, Annelies

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Ineke, supermooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een ontzettend mooie kaart zeg ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anneke zei

wat een super mooie kaart Ineke en prachtig van kleur.
groetjes van An

Unknown zei

Prachtig weer Ineke!