Pagina's

maandag 24 februari 2014

Just to say hello!

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaart. Afgelopen zaterdag heb ik een hele fijne gezellige demo dag gehad in Ede. Er was weer veel belangstelling en het was fijn om weer veel lieve bekenden te ontmoeten.

Ik had op de demo ook onderstaande kaart bij me.


Een kaart met mooie mallen van JoyCrafts. Ik heb allereerst de nieuwe randmal 6002/0314 gebruikt. Het leuke bloemetje is een oudere mal 6002/0024. Het leuke blaadje wat er onder vandaan komt is mal 6003/0037 en is ook helemaal nieuw. De stempel is clearstamp 6410/0031.



Het leuke labeltje is een oudere mal van JoyCrafts mal 6002/0031, de tekst komt van clearstamp 6410/0018. Het mooie designpapier komt van Paperpad 6011/0205. Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen, ik geniet van jullie lieve reacties. Misschien wel weer tot de volgende keer.

Heel veel liefs van Ineke

11 opmerkingen:

Karin Heiloo zei

Wederom een beauty :))))
groetjes Karin XX

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart is dit. Echt een beauty.
Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, daar
zit heel veel moois op ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anneke zei

Een prachtig geheel. De kleuren zijn met zorg bij elkaar gezocht. Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Jopie zei

Dit ziet er erg mooi uit met hele mooie mallen.
liefs jopie

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart Ineke!

Groetjes, Natasja

corryskaart zei

hoi ineke
deze jkaart ziet er prachtig uit en zo romantisch echt heel mooi bij elkaar passend
groetjes corry

Pouwla zei

Prachtige kaart Ineke!
Liefs Pouwla

Anita van Merode zei

Wow super mooi Ineke.
Groetjes Anita

Anita Meijer zei

Wauw zo supermooi weer Ineke, super.
Liefs van Anita

dutchievera zei

Hallo Ineke, wat een prachtige kaart, bijna te mooi voor zomaar ..... Groetjes, Vera