Pagina's

vrijdag 14 maart 2014

Beter laat dan nooit

Hallo allemaal,

Hier ben ik vandaag weer bij jullie met een kaart. Ik had deze kaart vorige week gemaakt voor de Creamarkt in Delft en deze kaart was ook gisteren en vandaag in Den Bosch te zien.


Ik heb 2 heerlijke dagen in Den Bosch gehad en morgen kunnen jullie me weer vinden in Hoeven op de Hoevense Kaartendag in Hoeven.

Ik heb voor deze kaart weer een mooie mal van JoyCrafts gebruikt. Het is mal 6002/0312. Ook het leuke label is van JoyCrafts en is mal 6002/0031. De tekst komt van clearstamp 6410/0013.


Ook de leuke bloemetjes zijn van JoyCrafts en komen deze maand uit. Het takje wat er onder zit komt van mal 6002/0263.


Het jute en touw is ook van JoyCrafts en is Decoration 6300/0504.


Het leuke plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan en het mooie designpapier is van Maja design.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie nog een fijne avond.

Heel veel liefs van Ineke

9 opmerkingen:

Giny zei

Wauw, wat is ie mooi.
Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar.
Prachtig!!!!!

Cobie zei

Leuke kaart Ineke!

Groetjes Cobie

Ankie vd Polder zei

Wat een supergave kaart. Heel mooi. Groetjes, Ankie

Nellie zei

Super mooie kaart Ineke, fijn dat je weer 2 leuke dagen heeft gehad in Den Bosch.
Lieve groetjes Nellie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Ineke,
Leuk zijn de plaatjes van Hobbyvoordelig, ik heb er ook een stel van gekocht, ik vind de strik echt supermooi, groetjes Ans

nans'creablog zei

Supermooie kaart Ineke.

Groetjes,
Nans

Natasja's Kaarten zei

Wat ern prachtige kaart. Ze springt zo van mijn scherm af!

Groetjes, Natasja

Malika zei

Heel mooie vintage kaart. En zulke mooie kleuren

Malika

Trijntje zei

Hoi Ineke. Wat is dit een prachtige kaart met die mooie mal. Super. Groeten Trijntje