Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Label en open dag

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een labelkaart zien die ik gemaakt heb voor het Kleurenfestijn in Middelburg.
Daar wordt volgende week zaterdag 5 april a.s. een open dag gehouden.


Op deze dag zullen er verschillende workshops en demo's zijn. Zo zullen Cootje Verhoeven, 
Henriette de Graaf en ik aanwezig zijn en kan je bij mij o.a. deze kaart maken. 

Het Kleurenfestijn kunnen jullie vinden aan de Langeviele 63 in Middelburg. De dag begint om 10.30 uur en eindigt om 16.00 uur.

Dus wie weet tot zaterdag 5 april bij het Kleurenfestijn in Middelburg.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag.

Veel liefs Ineke

6 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een Schitterende kaart heb je gemaakt. Mooie combinatie van kleuren, bloemen, lint en papier.

Groetjes Cobie

nans'creablog zei

Een schitterend label Ineke.

Groetjes,
Nans

Aartje zei

Wat een schitterend label is dit geworden, erg mooi in deze subtiele kleuren.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Prachtig Ineke!

martine zei

Hallo Ineke
weer een supper creatie
toppie !!
lieve groetjes martine

Anita van Merode zei

Prachtige label Ineke.
Hele mooie opbouw en kleuren, top hoor!
Groetjes Anita