Pagina's

zondag 6 april 2014

Even romantisch

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb met het mooie nieuwe papier van Papicolor. Prachtig papier en jullie zullen er binnenkort vast nog meer mee zien.


Ik heb voor de vorm van de kaart een GoKreate mal gebruikt en het mooie nieuwe designpapier van papicolor. Het lieve plaatje is van Pion en rondom het plaatje heb ik de mooie vlindermal 6002/0322 gebruikt.


De leuke blaadjes komen van een floral flourishes 6003/0037 en de leuke bloemetjes komen van een oudere mal 6002/0024.



De 2 kleine vlinders horen bij de ronde vlindermal 6002/0322. De brads zijn ook van JoyCrafts 6030/0005.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag vandaag en veel liefs toe.


Liefs Ineke

9 opmerkingen:

martine zei

Hallo Ineke,
wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt heel mooi plaatje en papier heb je gebruikt
lieve groetjes martine

Cobie zei

Geweldig... wat een Schitterende kaart heb je gemaakt Ineke!

Groetjes Cobie

Erica ♥ zei

Wowww wat een schitterende kaart heb je gemaakt, hij is echt helemaal
prachtig, toppie ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje en wat een leuk papier heb je gebruikt groetjes maartje

Unknown zei

Schitterende kaart Ineke.

Liefs Suze

Malika zei

Schitterende kaart

Malika

Anita van Merode zei

Inderdaad prachtig papier en prachtig geheel! Dat vooral!
Groetjes Anita

Henriëtte zei

Prachtige kaart Ineke, heel erg mooi papier is dit zeg. Geen wonder dat je deze kaart hebt gekozen voor de header van je blog en facebook.

groetjes Henriëtte

Antoinette Voorn zei

Schitterend Ineke en wat een super mooi papier!