Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Romantiek

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb een paar kaarten gemaakt met het prachtige nieuwe designpapier van Papicolor.


Ik heb voor deze kaarten de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Scrapvel 298860 barok fijn kleur 21 Lavendel ~
~ Scrapvel 298861 barok groot kleur 21 Lavendel ~
~ Scrapvel 298855 hart/bloem kleur 22 Heide ~



Ik heb voor de vorm van de kaarten een GoKreate mal gebruikt.
De strook in het midden is van beide kaarten 5 cm breed.


Ik heb voor deze kaarten allemaal mooie mallen van JoyCrafts gebruikt. Eenvoudige kaarten die iedereen kan maken, maar zo leuk om te doen.

Ik hoop dat jullie mijn kaarten mooi vinden en wens jullie een hele fijne dag.

Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke




23 opmerkingen:

nans'creablog zei

Ze zijn prachtig Ineke.

Groetjes,
Nans

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaarten.

Super romantisch.

Groetjes, Natasja

Made by Jolanda zei

Super mooie kaartjes Ien, heel romantisch!

Welmoed zei

Wow, schitterend, zo lief, mooi en ja erg romantisch!!

Fijn weekend,

Vr.gr. Welmoed

Malika zei

Je kan er maar een woord voor vinden. Woooow

Malika

Anja zei

Ientje ze zijn weer schitterend!!!!
hele mooie mallen ,laat ik die nu toch ook hebben hahahaha
fijne zaterdag liefs van mij

Carla's Wenskaarten zei

Super mooie kaarten
Gr Carla

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Ineke.

Liefs Riet.

Henriette Geurkink zei

Hallo Ineke er zit een foutje in je inleiding van de Romantiek kaarten.

Vandaag ilaat.........

Met vriendelijke groeten
JetDesign54
Henriette Geurkink

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schiterende mooie kaarten groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schiterende mooie kaarten groetjes maartje

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
Het zijn prachtige kaarten, leuk met de Go Kreate mallen, super combinatie van papier en plaatjes..fijn weekend, groetjes Ans

Nellie zei

Ze zijn zeker SUPER mooi Ineke,
Fijn weekend en
lieve groetjes Nellie

Mar Knutsel zei

Wat een geweldig mooie nostalgise kaarten.

Groetjes Marian

Sandra zei

Wauw wat een beauty's !

martine zei

Hallo Ineke,
supper mooie kaartjes....prachtig !!!
lieve groetjes martine

corryskaart zei

geweldig mooie en romantische kaarten met prachtig papier!
groetjes corry

Cobie zei

Ik vind je kaarten Geweldig Ineke! Hier kan ik geen genoeg van krijgen.

Groetjes Cobie

Henriƫtte zei

Wauw.....zucht....wat een prachtig mooie kaarten weer Ineke.

Liefs Henriƫtte

Maia zei

Super mooie vintage kaarten en wat een prachtige kleuren!
Fijne zondag
Groetjes Maia

Erica ♥ zei

Wat een ontzettend schitterende kaarten, ze zijn echt super ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondagavond nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

dutchievera zei

Hallo Ineke, wat een ontzettend lieve kaarten. Groetjes, Vera

Nel creatief zei

Schitterend, ga ze echt wel maken, helaas is het papier nog niet binnen bij mijn hobbywinkel. Maar morgen of overmorgen zou het er zijn.
Vind al je kaarten zo ontzettend mooi

Groetjes Nel