Pagina's

maandag 21 april 2014

Vintage boekje

Hallo allemaal,

Vandaag mocht ik een leuke demo geven in Santpoort-Noord bij Moeders Hobbypaleis. We hebben weer een top dag gehad. Ook Anja Zom was er vandaag voor Mariannedesign en ik was er voor JoyCrafts.

Er was ons gevraagd om een boekje te pimpen. Het is een soort notitieboekje met handgeschept papier.


Het gepimpte boekje.


Hierboven zien jullie het boekje voordat deze gepimpt werd.


Ik heb voor dit boekje mooie mallen van JoyCrafts gebruikt. Ik heb allereerst de mooie ovaal 6002/0258 gebruikt. Verder de mooie vlinders van mal 6002/0245 en het leuke labeltje waar een vlinder op zit mal 6002/0031.

Het mooie papier is van Majadesign.


Ik vond het heel leuk om dit boekje te pimpen. Ik wens jullie allemaal nog een hele leuke avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

10 opmerkingen:

jokes-hobbyhof zei

Wat heb je daar weer een mooie creatie van gemaakt, echt superleuk.

Liefs Joke

Tineke van der Linden zei

Je hebt een schitterend boekje gemaakt Ineke!
Groetjes Tineke

Wil zei

Ik heb t boekje in t echt mogen bewonderen en uw kaarten.
Prachtig allemaal.

Groeten WIL

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo dat uiterlijk van dat boekje is er wel sűper op vooruit gegaan Ineke, heel mooi, lieve groetjes Miranda

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Ineke.

Liefs Riet.

morkaren zei

Sikken et vidunderligt minialbum. knus morkaren.

Erica ♥ zei

Wat is dit ontzettend mooi zeg ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Hanny zei

Heel erg leuk gemaakt Ineke.

Groetjes Hanny.

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend zoals je het boekje hebt versierd.
groetjes Anita

marja zei

Schitterend gedaan zeg. Helemaal toppie. Groetjes marja