Pagina's

maandag 19 mei 2014

Good Times

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met die mooie gears van JoyCrafts/Noor! Design. Geweldig leuk om te gebruiken. Ik heb de gears besmeerd met Rusty Paper van Viva en toen bestrooid met embossing poeder  van Stampendous. Toen verhit met de heattool. Zo krijg je een heel leuk effect en lijkt het of het papier roestig is.


Ik heb de mallen 6002/0287 en 6002/0288 gebruikt. Verder het mooie designpapier uit Paperblok 6011/0304 en 6011/0202. Ook het mooie kraftkarton 8089/0206 is van JoyCrafts.


Het leuke metallic ribbelkarton 8089/0204 past hier ook heel goed bij. Het leuke plaatje is van Hobbyvoordelig.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hele gave kaart Ineke. ik heb ook de gearstans en ga er binnenkort mee aan de slag hoor zo super voor een man!

Henriëtte zei

Prachtig Ineke, wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt.

Liefs Henriëtte

Lia zei

Superstoer mannenkaartje heb je gemaakt, De gears zijn echt heel gaaf he?
groetjes Lia

nans'creablog zei

Hele mooie en stoere mannenkaart Ineke.

Groetjes,
Nans