Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Moederdag

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens bij jullie terug met zo'n heel leuk cadeau doosje van Dutch Doobadoo. Het is morgen moederdag en daarom heb ik dit doosje gemaakt.


Met dit leuke doosje wil ik iedereen een hele Fijne Moederdag morgen toewensen.


Ik heb mooie bloemen gebruikt en natuurlijk wat mooie mallen van JoyCrafts. De kleine takjes komen van mal 6002/0263 en het grote blad komt van mal 6003/0037.


De mooie vlinder komt van mal 6003/0023. Het mooie designpapier is van Studio Light.
Ik vind deze tasjes zo leuk om te maken.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond. Dank jullie wel voor het langs komen en graag tot de volgende keer.

Liefs Ineke


11 opmerkingen:

Mihaela zei

Beautiful work, flowers and leaves are gorgeous!!!

Boukje zei

Je hebt er ook wat moois van gemaakt, mooi geheel met een prachtige toef bloemen!
Groetjes Boukje.

Ankie vd Polder zei

Oh wat mooi zeg. Prachtig, echt waar. Groetjes, Ankie

Henriëtte zei

Wat een lief doosje Ineke.

Liefs Henriëtte

Nellie zei

Dit is wel een heel mooi moederdagdoosje, SUPER gemaakt Ineke.
Lieve groetjes Nellie

nans'creablog zei

Heel mooi doosje Ineke. De bloemen zijn ook prachtig.

Groetjes,
Nans

Marianne zei

Wat een prachtige creatie is dit.
Liefs, Marianne

corryskaart zei

een erg lief en mooi doosje, ziet er prachtig uit
groetjes corry

Ditta zei

Schattig doosje, lief met die roze kleuren!
Liefs, Ditta

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ineke, supermooi.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Ja een prachtige mal, heel mooi doosje geworden!! Ik heb de mal ook. Super!
Groetjes Anita