Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

En zo begon het ......

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een paar kaarten zien, die ik in juli 2006 heb gemaakt met de allereerste mallen die uitkwamen van JoyCrafts. JoyCrafts bestaat inmiddels 8 jaar en is de laatste jaren heel snel gegroeid.
In die tijd werkte ik ook voor het team van Mariannedesign en Marianne Perlot vroeg mij om wat kaarten te maken voor het Hobbyjournaal. Zo leerde ik JoyCrafts kennen en ik ben er heel blij mee dat ik voor JoyCrafts mag werken.

De kwaliteit van de foto's is niet goed maar hier onder de foto's van de kaarten die ik gemaakt heb voor het Hobbyjournaal. Het designteam van JoyCrafts laat vandaag en donderdag prachtige creaties zien op het blog van JoyCrafts met de eerste serie mallen.


6001/0001





6001/0002




6001/0003



6001/0004



6001/0014



6001/0015



Leuk om even terug te gaan in de tijd en om te kijken hoe we de mooiste kaarten maakten met de mooie handembossing stencils van JoyCrafts.

Ik hoop nog heel lang te mogen genieten van de mooie artikelen die JoyCrafts uitbrengt. 

Ik wens jullie een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


Geen opmerkingen: