Pagina's

woensdag 11 juni 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien op het blog van Hobbyvision en ik heb deze keer gekozen voor een kerstkaart.


Ik heb bij deze kaart de mooie nieuwe rand van Lin en Lene 1201/0083 gebruikt. En natuurlijk ook het nieuwe hekje 6002/0372.

De mooie bloemetjes zijn ook van JoyCrafts en zijn de Artificial flowers 6370/0050 en 6370/0060.

De mooie blaadjes onder de bloemen komen van mal 6003/0037 en het takje is mal 6002/0263.

Ik heb onder het plaatje een stukje metallic golfkarton 8089/0220 verwerkt. De stempel komt van clearstamp 6410/0106

Het mooie designpapier komt deze maand in de winkels en komt van paperblok 6011/0306.

De postzegels zijn stickers 6013/0264 en zijn afgelopen maand nieuw uitgekomen.

Het hoekje is een decoratiehoekje

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke.

6 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Wauw ziet er weer top uit Ineke!!
Prachtige details.
Groetjes Anita

Cobie zei

Ook dit is weer een leuke kaart Ineke!

Groetjes Cobie

martine zei

Hallo Ineke,
super mooie label
lieve groetjes martine

Antoinette Voorn zei

Wat een enige kaart en nu al in de kerst sfeerd? Brrrrr koud hihi

Marianne zei

Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Trijntje zei

Hoi INeke wat mooi met die nieuwe bloemenrand. Prachtig effect. Je kaart is supermooi. TOP. Groeten Trijntje.