Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Wedding met Chrissie

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met een schitterende nieuwe mal van Chrissie mal 6002/1012. Deze kaart heb ik mogen maken voor de verpakking.


Ik heb voor deze kaart designpapier gebruikt uit paperblok 6011/0205. De leuke vlindertjes komen van mal 6002/0245. Ik heb geborduurd met Chrissie garens.

Het mooie lint is ook van JoyCrafts en is artikelnummer 6300/0253. De plakparels  6020/0001 zijn parelmoer kleur.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Weer geweldig mooi Ineke! Pracht van keuren en details.
Groetjes Anita

Sylvia zei

Leuke kaart,Ineke.
Borduurwerk is supermooi.

Groetjes,
Sylvia.