Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Love is the Flower ...........

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het alweer de laatste dag dat ik te vinden ben in de Hobbytheek. Ik wil jullie ook graag de andere kaart laten zien die je kon en vandaag nog kunt maken. Kom vandaag nog gezellig even langs om nog een kaartje te maken en/of heerlijk te winkelen. Ook Nel van Veen is aanwezig met haar nieuwe boek. Jullie kunnen de Hobbytheek vinden aan de. Nassauweg 2 in Breukelen.

Ook deze kaart is gemaakt met allemaal mooie stencils en stempels van JoyCrafts/Noor! Design.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

9 opmerkingen:

nans'creablog zei

Wauw, prachtig Ineke.

Groetjes,
Nans

Malika zei

Wauw dit is echt prachtig geworden

Malika

Marlies zei

Een schitterende kaart! Een leuk model en prachtig papier en ook mooie mallen gebruikt. groetjes, Marlies

Aya zei

Schitterend!!!
Lieve groetjes Aya

Erica ♥ zei

Ontzettend mooi, en de kleuren zijn super, en de vele details ook ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Cobie zei

Dit is weer een Schitterende kaart! Het papier, de kleuren, de bloemen ze zijn Geweldig!

Groetjes Cobie

jolanda zei

prachtige kaart

Debby Kuster zei

wat een gave kaart mooi papier gebruikt voor het blad bij de bloemen vind ik gaaf kun je me vertellen van wie die is???

fijne zondag nog ............liefs Debby
http://debbysscrapcards.blogspot.nl

Unknown zei

Wat een prachtige kaart.