Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

Merry Christmas

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien die ik gemaakt heb met prachtige materialen van JoyCrafts/Noor! Design.


Ik heb allereerst stencil 6002/2027 gebruikt: Merry Christmas. De mooie rechthoek is stencil 6002/0356 met een mooi plaatje van Hobbyvoordelig knipvel 54.

De kaarsjes komen van mal 6002/2031 en de hulstblaadjes van mal  6002/0080.

Het prachtige designpapier komt van paperblok 6011/0306. Het prachtige kraftpaper 8089/0203 is ook van JoyCrafts.

De kaarsjes heb ik gestanst uit glitterkarton 8011/0424 en 8011/0604.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

11 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

schitterende kerstkaart!
groetjes Anita

Erica ♥ zei


Hoi Ineke,

Dit is weer een prachtige kerst kaart ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart met deze mooie mallen.

Liefs, Astrid.

Cobie zei

Dit is een schitterende kerstkaart!

Groetjes Cobie

Anita van Merode zei

Vind hem echt supers!! Net als de vorige geweldig mooi Ineke!!
Groetjes Anita

corryskaart zei

een geweldige kerstkaart met deze winterse uitstraling
groetjes corry

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje groetjes maartje

Antoinette Voorn zei

Heel mooi Ineke!

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Ineke.

Groetjes,
Nans

Danoesja zei

Hoi Ineke
Prachtig is je kaart, erg mooi zijn deze kleuren ook.
Liefs, Danoesja

Sylvia zei


Hoi Ineke,

Mooie kaart en mooie stencils ook. Leuk plaatje.

Groetjes,
Sylvia.