Pagina's

dinsdag 16 december 2014

Christmas

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een prachtige stempel van Noor! Design. Ik heb de ovale stempel beinkt met versamark, witte embossing poeder over gestrooid en verhit met de heattool. Je krijgt een prachtig resultaat.


Ik heb de ovaal er uitgesneden en ik heb er een kader van gemaakt, zodat het net lijkt of je er in kijkt.

 

De blaadjes en kerstballetjes heb ik een beetje opgeschuurd.


Langs de randjes heb ik wat gesso gesmeerd zodat je kaart echt winters aan doet. Ik ben benieuwd of ik jullie weer heb kunnen inspireren.








De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

9 opmerkingen:

Frosien zei

Jammer dat we deze stempel weinig op de blogs zijn tegengekomen, met de kaarsjes en de kerstballetjes maak je een mooi geheel van deze kaart, Groetjes Frosien

Monique zei

Prachtige kaart Ineke.
Lieve groetjes Monique

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje groetjes maartje

corryskaart zei

hoi ineke
een erg mooie kaart en gaaf zo met die mooie tekst in het midden
grt corry

Unknown zei

wauw wat een prachtige kaart...!!
gr wendy

Caroline Cards zei

Super mooie kaart!
groetjes, Caroline

Cobie zei

Schitterende kaart Ineke!

Groetjes Cobie

Sylvia zei

Hoi Ineke,

Prachtige kaart.Mooie stempel.

Groetjes,
Sylvia.

Erica ♥ zei


Wat prachtig gemaakt weer ☺

Liefs Erica