Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Chérie

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien. Op 4 februari zijn we weer opa en oma geworden van een prachtige kleindochter en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt.


En dit is onze kleindochter


Ik heb wit karton genomen van 15 x 30 cm en deze gerild op 15, 18, 21 en 28 cm. Deze heb ik in elkaar gevouwen zodat je een soort standaard krijgt. Ik heb designpapier van JoyCrafts gebruikt. Dit komt uit paperblok 6011/0040.


Onze Kleindochter heet Chérie en haar naam heb ik gestempeld met de leuke typewriter letters.


Ik heb de kaart eenvoudig gehouden. Maar mede door het designpapier wat lekker roze is, is het een echte meisjeskaart geworden.



Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

13 opmerkingen:

martjesknutselhoek zei

heej ineke.
gefeliciteerd met je kleindochter.
erg leuk kaartje heb je gemaakt.
groetjes Martha en Margret

Anoniem zei

Schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Ineke....een wolk van een baby zo te zien....en wat heb je een schitterend kaartje voor haar gemaakt...super schattig!!!


groetjes
Rosina

Monique zei

Hij is prachtig Ineke.
Ik heb je kleindochter gezien op Facebook. Het is een schatje. Ze hebben de naam goed gekozen.
Liefs Monique

Bianca van Tilburg. zei

Och wat een schatjes......
Je kleindochter maar ook je kaart, gefeliciteerd.
Liefs Bianca.

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Ineke met je prachtige kleindochter!
groetjes Anita

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

herzlichen Glückwunsch zum süßen Enkelkind. Ich wünsche dir und der Familei alles Liebe und Gute.

Deine Karte ist absolut bezaubernd gestaltet. So liebevoll mit vielen wunderschönen Details geschmückt.
Ich wünsche dir einen schönen Valentinstag. Ganz liebe Grüße Silvi

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart voor een heel mooi meisje! Geniet maar weer lekker van je kleindochter.
Lieve groeten, Caroline

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schattig kaartje gefeliciteerd met je kleindochter groetjes maartje

Cobie zei

Schattige kaart heb je voor de jongste spruit in jullie familie gemaakt.

Groetjes Cobie

Sylvia zei

Hoi Ineke,

Mooie kaart.Gefeliciteerd met je kleindochter.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Ghea zei

Schitterend kaartje heb je voor jullie kleindochter gemaakt, nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter.
LIEFS GHEA

Odette's kaartenhoekje zei

Ineke prachtig kaartje heb je gemaakt voor je kleindochtertje ...
Hartelijk gefeliciteerd hoor ... Wat een schatje ...
Groetjes, Odette.