Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

Especially for you

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaart zien gemaakt met allemaal mooie nieuwe mallen van Noor! Design.


Ik heb de mooie rand met sterren 6002/0397 gebruikt langs de kanten van de kaart. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen en ook het achtergrondvel kan je hier vinden. Ook de leuke bloemen kun je bij Syta vinden.


Het prachtige takje en het taartrondje zijn ook nieuw. Je kunt deze mal echt zo mooi gebruiken, ik ben er stiekem een beetje verliefd op.


Ook de leuke banners kan je overal goed bij gebruiken.


Ik heb zelfs de binnenkant van deze kaart aangekleed met de mooie labels. Dit was het weer voor deze keer. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

9 opmerkingen:

corryskaart zei

ziet er helemaal geweldig uit met al die mooie stansen prachtig uitgewerkt
groetjes corry

Hanny zei

Wauwww Ineke wat weer een super mooie kaart.

Anoniem zei

Hij is schitterend. Die achterkant.....zijn dat twee over elkaar geplakte kaarten? Super leuk model met een mooi plaatje en achtergrond papier.
groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
wat een prachtige kaart, ik zag op FB ook al een kaartje van jou voorbij komen..ik vind het een leuk model, heb je daar de maten van ?
fijn weekend,
groetjes Ans

Thea zei

Schitterend Ineke wat heb je weer een waar kunstwerkje gemaakt. De plaatjes van Syta heb ik inmiddels ook ontdekt, ben er nu al gek op alleen al vanwege het papier waarop ze gedrukt zijn en dat het niet glanst.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Cobie zei

Het is weer een Schitterende kaart geworden!

Groetjes Cobie

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

eine wunderschöne Karte hast du gestalstet. Ich bin wieder ganz begeistert von den vielen Details die ich entdecke. Ganz liebe Grüße Silvi

scrapfertier zei

Een hele mooie kaart.Is hier ook een patroon van?Dat zou ik wel graag hebben
Leafs Tietje.

Unknown zei

Hallo Ineke,
Een mooie kaart.Is hier ook een patroon? groetjes Roxy