Pagina's

dinsdag 3 februari 2015

Hearts

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tasje zien dat ik gemaakt heb met een mal van Dutch Doobadoo voor het blog van Hobbyvision. Je kunt er gewoon iets leuks in stoppen of geld geven wordt ook leuker in zo'n tasje.


Ik heb het tasje van wit karton gemaakt en de vlinderrand tussen het designpapier verwerkt.


Het leuke plaatje is van studio light. De harten heb ik er tussen en bij verwerkt. De roosjes heb ik weer zelf gemaakt. 


Zo dit was het voor deze keer. Ik wens jullie nog een fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

Dutch Doobadoo - Box Art - A4  Noor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder  Noor! Design - Roll up roses 1  Joy! Crafts - Noor! Design Vintage Borders swirl bladeren  Joy! Crafts - Cutting & Embossing stencil - Gerti`s Hearts (3st)

Joy! Crafts - Bille`s Flourishes tak 1  Noor! Design - Paper Bloc - Shabby Chic (blauw)  Joy! Crafts - Metal charms hartjes  Noor! Design - Sending Love - Carpe Diem Studio Light - Stansvel Romantic Picture nr.37

5 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

deine Karte sieht wieder total genial aus. Ich bin begeistert von deiner Karte. Ganz leibe Grüße Silvi

Anoniem zei

hallo,

super mooi gemaakt


gr
Tine

Antoinette Voorn zei

Prachtig tasje Ineke en mooi joh die vlinderand en leuk gedaan met de harten van Gertie! Xxx en groetjes

Hanny zei

Wauwwww Ineke wat weer een prachtige kaart.

Groetjes Hanny.

corryskaart zei

oh wat lief mooi en romantisch een geweldig tasje
groetjes corry