Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

Sending you a bucket full of kisses

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor, naar een idee van Raffaela Perego. Zij had dit idee uitgewerkt en de beschrijving staat in het laatste Noor! Magazine. Ik vond hem zo leuk, dat ik hem ook gemaakt heb. 


Natuurlijk weer met mooie stencils van Noor! Design.


De rand heb ik 3 x gestanst en tussen het papier verwerkt. Het leuke plaatje past mooi bij dit papier. 


Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag.
Vandaag kunnen jullie me vinden bij de Hobbyschuur in Ede. Ik ben daar van 10.00 uur tot en met 16.00 uur. De Hobbyschuur kunnen jullie vinden aan de Telefoonweg 64B.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

7 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ook jouw uitvoering vind ik heel mooi Ineke. Vooral het bruin met oranje is mooi gecombineerd!
groetjes, Caroline

Ghea zei

Prachtig kaartje Ineke, en erg leuk idee om de rand 3x te stanzen.
Liefs Ghea

Cobie zei

Prachtig!

Groetjes Cobie

Sylvia zei

Mooie kaart,Ineke.Leuk plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, de randen zijn super..
groetjes Ans

Sirpa zei

Yes, it is beautiful!

Monique zei

Hij is echt prachtig!
Groetjes Monique