Pagina's

maandag 13 april 2015

Home is where the ocean is

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie mallen uit de seashore serie van Noor! Design en een leuke mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze kaart voor het blog van Hobbyvision gemaakt. 


Ik heb een dubbele kaart van 13 x 17 cm gesneden. Daarop heb ik wit karton geplakt wat iets kleiner is uitgesneden en daar boven op het designpapier uit het paperblok met hout. Het raam is van wit karton gesneden en de luikjes zijn gesneden uit het nieuwe blok designpapier die bij de seashore collectie hoort.


De binnenkant heb ik ook met wit karton beplakt en daarop weer designpapier. Ik heb een ovaal gebruikt om de ondergrond met pan pastel te bewerken. Ik heb de vuurtoren met zwarte stempelinkt gestempeld.



Achter het raam heb ik mica verwerkt. Ook de mooie rand met golven heb ik achter het raam gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een hele fijne dag. 

Liefs Ineke

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30cm - Seashore  Joy! Crafts - Clearstamp - At the Sea  Joy! Crafts - Clearstamp - At the Sea tekst  Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - wave - rand golven 

PanPastels - 9ml - Turquoise Shade Ranger - Archival Inkt - Cornflower Blue Joy! Crafts - Kraft papier A4    Dutch Doobadoo - Card Art - Window

2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaartje
En leuk die nieuwe mallen
Groetjes Margreet

Ria van Veldhuizen zei

Echt een mooie kaart! Wij kunnen de mallen van vorig jaar mooi combineren met deze mallen.
Bedankt voor de inspiratie Ineke!
Groetjes, Ria.