Pagina's

woensdag 22 april 2015

Sending you a bucket full of kisses

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb gekozen voor het mooie metallic karton met de harten.


De volgende soorten Papicolor karton heb ik gebruikt:



Voor deze kaart zijn mooie stencils van Noor! design en een mooie shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Werkwijze van de kaart:

Teken de shape mal na op het rode karton en snij deze uit
Teken de shape mal na op wit (iets kleiner) en snij deze ook uit
Teken de shape mal weer iets kleiner na op het designpapier en snij deze uit
Plak deze 3 op elkaar
Snij een strook van wit en plak hier een strook designpapier op
Verwerk er wat kant over
Snij en embos de mallen en werk je kaart af met bloemen, blaadjes enz.


Dit was mijn kaart weer voor vandaag. Hartelijk dank voor het langskomen en tot de volgende keer.



Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Cobie zei

Leuke kaart heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Cobie

Ankie vd Polder zei

Wow, wat een schitterende kaart. Mooie sprekende kleuren. Echt heel tof. Groetjes, Ankie

Suzan zei

Prachtige kaart Ineke! Vind de kleuren ook zo mooi!
Groetjes Suzan

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en prachtig dat rood!
groetjes, Caroline

corryskaart zei

WAUW wat een gave kaart met al die leuke details erop
groetjes corry

Stempelhexe zei

Woooooooooow, was für eine herrliche Karte.

LG
Ulla

Aartje zei

Schitterende kaart, prachtig van vorm en voorzien van hele mooie details.
Groeten, Aartje