Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Special moments

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog een kaartje zien die ik vorig jaar al mocht maken voor de verpakking van de charms voor JoyCrafts. Ik heb toen allemaal kaartjes gemaakt in dezelfde tinten.



Ik heb voor deze kaart het mooie paperblok 6011/0036 gebruikt. Ik vond dit plaatje van 
Gerda's Hobbyshop zo leuk bij de bij de bingo charms (6350/0301) met het kwastje passen. 

De mooie blaadjes komen van een floral flourishes van Noor! Design stencil 6003/0037.

De tekst komt van clearstamp 6410/0018. De mooie bloemen zijn ook van JoyCrafts,

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

wow, wat een beauty... Groetjes en fijn weekend, Ankie

Suzan zei

Hoi Ineke,
Ik had hem op facebook ook gezien, vind hem schitterend!
Groetjes Suzan

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ineke,
Wat een prachtige romantische kaart daar hou ik van
Groetjes Doris