Pagina's

dinsdag 23 juni 2015

The magic of Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien zonder designpapier maar wel met het mooie metallic karton van Papicolor. Ik heb deze kaart gemaakt voor het blog van Papicolor.


Ik heb deze kaart gemaakt met mooie mallen van Noor! Design en heb weer eens een oudere borduurmal gebruikt. Borduren op papier is gewoon heel fijn om te doen en geeft een mooi resultaat aan je kaart.
Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Cardstock Original Metallic Pearl/white kleurnummer 330 ~


De kaart is heel eenvoudig opgebouwd.

Werkwijze van de kaart is"

Snij een dubbele kaart van 15 x 10,5 cm
Snij en embos de randmal
Plak deze onder het blauwe karton van 14,6 x 10,1 cm
Snij het metallic karton 14,1 x 9,6 cm
Plak dit op je kaart.
Snij en embos de mal met het blauwe karton en snij je plaatje uit.
De geborduurde hulstbladeren zijn ook uit het witte karton gesneden
Verwerk wat besjes, roosjes en/of pareltjes op je kaart.



Dit was mijn kaart voor vandaag, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Ria van Veldhuizen zei

Weer erg mooi!
Groetjes van Ria.

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

zwei wundervolle Weihnachtskarten hast du gestaltet. Ich bin begeistert von den Details. Ganz liebe Grüße Silvi

corryskaart zei

een geweldige winterse kaart met prachtige stansen om van te watertanden!!
grt corry

Sirpa zei

Really, really beautiful!

Erica ♥ zei


Schitterende kaart, mooi geheel ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Anoniem zei

Een magische kaart! Echt prachtig met die borduurmal.