Pagina's

woensdag 30 september 2015

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een echte winterse kaart zien. Natuurlijk weer met mooie materialen van Noor! Design/JoyCrafts.


Ik had deze kaart ook afgelopen zaterdag bij me op de demo bij Hobbyvoordelig. Ik heb hier ook weer de leuke raampjes gebruikt van JoyCrafts 6002/2046. De prachtige plaatjes zijn van Hobbyvoordelig en het mooie vogeltje kan je HIER vinden. De achtergrond is ook van Hobbyvoordelig en vind je HIER .


De mooie ijspegelrand is van Noor! Design en is mal 6002/2036.


Ook de mooie ijskristal 6002/2053 past hier mooi bij.


Het  mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0319.

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Het is weer een beauty! Leuk gedaan met de raampjes van Joycrafts.

Liefs Corine

Diny Sprakel zei

Mooi Ineke

Ria van Veldhuizen zei

Schitterende kaart Ineke!
Groetjes van Ria.