Pagina's

dinsdag 27 oktober 2015

Een warme kerstgroet

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met allemaal mooie materialen van Noor! Design. Ik heb deze kaart de komende dagen bij me op de KreaDoe. Jullie kunnen mij daar vinden bij Syta van Gelderen. Ik mag daar een demo geven met de mooie produkten van Noor! Design en de mooie knipvellen van Syta.
Jullie kunnen ons vinden bij standnummer F041-F043. Kom je gezellig even kijken bij ons?


Het is een echte kerstkaart geworden met mooi designpapier uit paperblok 6011/0708. Mooie warme kleuren.


De tekst komt van clearstamp 6410/0117 en is gestempeld op de mooie banner mal 6002/0386.
Rond het plaatje heb ik de mooie klimop verwerkt. Dit is mal 6002/0457. Bij de bloemen heb ik het leuke hulstblad 6002/0060 gebruikt. Het mooie plaatje is van Syta en kan je HIER vinden


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag.


2 opmerkingen:

Gina Bloyaert zei

Dag Ineke ,
Wat een prachtige kaart!!!!
Mvg Gina

Stempelhexe zei

Hallo Ineke,

eine wunderschöne Karte ist das geworden.

LG
Ulla