Pagina's

donderdag 8 oktober 2015

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien, gemaakt met de mooie materialen van Noor! Design. Ik heb voor deze kaart het mooie designpapier uit paperblok 6011/0703 gebruikt. Prachtige tinten met een klein beetje paars en turquoise.



Als basis van de kaart heb ik een shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt en ben begonnen met paars. Daarop wit en bovenop het designpapier.

Verder heb ik de mooie blauwe mal 6002/0460 gebruikt met een leuk plaatje erin uit een Paper & Pictures blokje. 

Ik heb de mooie sneeuwster achter deze mal en tussen het designpapier verwerkt. De leuke hulstblaadjes komen van een floral flourishes mal 6003/0060.


Natuurlijk staan de dennenbomen leuk bij kerstkaarten en ook de sterrencirkel kan je er goed bij gebruiken. De losse sterretjes komen uit de sterrencirkel.


Dit was mijn kaartje voor vandaag. Tot de volgende keer maar weer.



2 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

die Karte ist absolut zauberhaft. Ich liebe dieses Motiv wirklich sehr. Ganz liebe Grüße Silvi

lenywim35 zei

Hi Ineke. Het is een schatje. Het kindje is een droppie. gr en tot morgen. leny w