Pagina's

donderdag 26 november 2015

Demo Hobbyvoordelig

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag 28 november is er weer een gezellige demo dag gepland bij Hobbyvoordelig in Delft. Ik mag daar weer een demo geven met de mooie materialen van Noor! Design.

Ik zal jullie vast een kaart laten zien die ik gemaakt heb


Ik heb deze kaart gemaakt met een nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo.


Het mooie designpapier en plaatje zijn van Noor! Design,



Gewoon geweldig om met deze mooie materialen te mogen werken.


Hobbyvoordelig kunnen jullie vinden on Winkelcentrum de Hoven aan de Troelstralaan in Delft.

Jullie kunnen mij er vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur.

Ik hoop dat ik jullie vast heb kunnen inspireren met deze kaart. Dank jullie wel voor het langskomen en misschien tot zaterdag.


10 opmerkingen:

rosina zei

Prachtige kaart Ineke,

Mooie zachte tinten.

Liefs Rosina

Cobie zei

Schitterende kaart!
Groetjes Cobie

lenywim35 zei

Wat een prachtige kaart Ineke. Schitterende accentjes. Eentje om te onthouden. hihihi
gr leny w

Anita van Merode zei

Wauw, vind de kaart super romantisch, wat mooi. En een mooi model hoor!!
Gr Anita

Mihaela zei

Gorgeous, gorgeous card!!! Love each details and those beautiful colors. Great work!
Greetings,
Mihaela

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterende kaart met een hele mooie mal van DDD
Groetjes Anita

Anoniem zei

Prachtige, zachte en romantische kaart Ineke!
Groetjes Chantal

martjesknutselhoek zei

wat is het weer een mooie kaart geworden.
echt gaaf met die zachte kleuren.

groetjes Martha en Margret

Stempelhexe zei

Was für ein herrliches Kärtchen, ich bin begeistert, so romantisch und so viele liebevolle Details, einfach herrlich.##

LG
Ulla

Inkypinkydelights zei

WOW this is beautiful! Judy x