Pagina's

zaterdag 30 januari 2016

Love

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kunnen jullie mij bij Dietvorst Verf en Behang vinden in Bergen op Zoom en daarom laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met mooie materialen van JoyCrafts/Noor! Design en een mooie shape mal van Dutch Doobadoo. 


Ik heb de shape mal Card Art 470.713.303 gebruikt. Het mooie designpapier komt uit een mooi paperblok van Noor! Design 6011/0314.


Het mooie hart is mal 6002/0381.


Ik heb de zwaan 2 keer gestanst en geembost en tegenover elkaar geplaatst. Zo krijg je nog een hartje. De zwaan is een mal van JoyCrafts stencil 6002/0500.


De leuke hartjes randen langs de kaart komen van stencil 6002/0253. 


Vandaag kunnen jullie deze kaart in het echt zien bij Dietvorst Verf en Behang waar ik van 10 tot 15.00 uur een demo mag geven. Jose van Oers zal een leuke make en take verzorgen. Dus kom gerust langs aan de Antwerpsestraatweg 371 in Bergen op Zoom.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer.


9 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

ADA zei

WOW die is mooi, prachtige kaart geworden.
GROETJES ADA

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!!!!

Jannie den Butter zei

Wat een beeldige kaart Ineke!!
Het is in één woord een plaatje.
Prachtige mallen heb je gebruikt.
Het plaatje is ook erg lief.
Groetjes Jannie

Cobie zei

Wauw.... wat Mooi!
Groetjes Cobie

Mar Knutsel zei

Poeh, wat een prachtige kaart.

Groeten Marian

Laura Fdz zei

Es una tarjeta toda llena de belleza y romanticismo! felicidades, es hermosa!

Unknown zei

Super mooie kaart Ineke.
Liefs Giovanna

Marlies zei

Een schitterende kaart voor de romantici Ineke, super! Lieve groetjes, Marlies