Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Sea


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien met het prachtige papier van Papicolor. Ik heb deze kaart gemaakt voor het blog van Papicolor.


Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Voor deze kaart heb ik mooie mallen van Noor! Design gebruikt.


Werkwijze van de kaart::

Snijd blauw cardstock van 12 x 30 cm
Ril deze op 4, 10 en 16 cm
Vouw in model
Snijd wit karton (2x) 3,5 x 11,5 cm, (2x) 5,5 x 11,5 cm en 13,5 x 11,5 cm
Snijd kraft karton (2x) 3 x 11 cm, (2x) 5 x 11 cm en 13 x 11 cm
Bewerk het bruine karton met een embossingfolder
Werk je kaart af door een strookje van blauw karton aan de achterkant te plakken van 2 x 12 cm en daarboven op 1,5 x 12 cm wit karton


Het kraft karton is ook mooi om te embossen.


Plak tussen het karton wat lint of jute band


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Mooie kaart Ineke!!
Leuk model is dit .
En prachtige mal!!
Groetjes Jannie