Pagina's

dinsdag 26 juli 2016

Vlinders en bloemen

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb weer allemaal mooie materialen gebruikt.


Ik heb een nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt als basis en natuurlijk weer met prachtig papier van Papicolor.


Gebruikte papiersoorten Papicolor:



De vlinder en mal binnen in de kaart zijn van JoyCrafts/Noor! Design.

Werkwijze van de kaart:

Teken de shape mal na op wit kraft karton en snijd of knip deze uit 
Ril de lijnen
Teken ook het paarse kraft na en knip deze uit
Bewerk het karton b.v. met een embossing folder
Bewerk de randjes met een paper distressen en wat gesso
Vouw de kaart in model en kleed hem leuk aan.

Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen.



Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Cobie zei

Prachtige kaart Ineke!
Groetjes Cobie