Pagina's

woensdag 24 augustus 2016

Herfst

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien gemaakt met allemaal mooie materialen van Noor! Design. Ik heb dit kaartje gemaakt voor het blog van Hobbyvision.


Ik heb voor deze kaart de leuke mal nagetekend uit de Crafty Boutique 9100/0301. 


Het mooie designpapier komt van het nieuwe set papier 6011/0502. Het plaatje heb ik verwerkt in mal 6002/0579. De herfstblaadjes komen van de serie One of a Kind 6002/0363 en 6002/0333.


Het woordje Herfst komt van mal 6002/0550 van JoyCrafts.


De mooie rand lijkt net een soort hek en komt van mal 6002/0578.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een hele fijne dag en graag weer tot de volgende keer.


Joy! Crafts - Crafty Boutique - 1  Noor! Design - Paperpad A4 - Autumn  Noor! Design - One of a Kind - Autumn Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rechthoekig rame met r Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Autumn - Paddestoel en blad 

Joy! Crafts - Cutting & Embossing stencil - Seizoenen NL  Noor! Design - Blauw mal - Randmal ruitjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Garden - Leaf

6 opmerkingen:

Unknown zei

Zo mooi weer Ineke. Dit zijn echt mijn kleuren!

XXX Mieke

Ankie vd Polder zei

Mooi zeg en wat een supergave kleuren. Schitterend. Groetjes, Ankie

Unknown zei

Wat een schitterende kaart Ineke,zo mooi die kleuren,echt heel warm.
En een geweldige mallen heb je gebruikt.
klasse meis.

Liefs Riet.xxxx

Elly zei

Erg mooi!

Joke zei

WoW wat is dit prachtig gedaan. Een erg mooie combi van kleuren en mallen heb je gebruikt zeg. Ook deze mal is prachtig, hij blijft zo mooi staan hè. Heel erg mooi.
Groetjes Joke

Caroline Cards zei

Een schitterende kaart in mooie warme tinten!
groetjes, Caroline