Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

Winter en Knotsgekke Kaartendagen

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Natuurlijk weer met prachtige materialen van Noor! Design. Ik heb deze kaart a.s. donderdag, vrijdag en zaterdag (1, 2 en 3 september) bij me op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Ik mag daar weer een demo geven bij Hobbyvoordelig. Jullie kunnen ons vinden op standnummer 210. 


 Deze kaart heb ik gemaakt met een shape mal van Dutch Doobadoo en ik heb op deze kaart mooi designpapier verwerkt uit paperblok 6011/0395.


In het midden heb ik de mooie mal 6002/0538 gebruikt met een lief plaatje. Bij dit plaatje heb ik de mooie kerstbloemen van de serie One of a Kind 6002/0584 gebruikt.


De mooie sterren en de kerstbomen komen van de serie One of a Kind 6002/0583,


Ik heb de sterren uit spiegelkarton van JoyCrafts 8011/0107 gestanst. De kerstbomen heb ik met glitterkarton 8011/0601 gestanst. Het woordje Winter komt van stans 6002/0550.


 Dit is mijn kaart weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. En wie weet zie ik jullie wel in Den Bosch.


1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ineke,
Prachtige kerstkaart mooi model .
Kom zeker langs vrijdag zie er al naar uit voor mij de eerste keer dat ik kom naar deze beurs .
Groetjes Doris