Pagina's

zaterdag 22 oktober 2016

Demo bij Noor & Zo

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik bij me heb op de demo in Waspik bij Noor & Zo. Ik mag daar vandaag een demo geven met de nieuwe Noortjes samen met Joyce, Brenda, Corry en Jolanda.

En dit is mijn kaart geworden


Ik heb weer gebruik gemaakt van de mooie blauwe ovaal met bloemen stencil 6002/0632. Ook heb ik het mooie nieuwe designpapier gebruikt van paperblok 6011/0504 Dirty Pastels.


Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen KV160704


Ik heb er een easelkaartje van gemaakt, heel eenvoudig om te maken en toch erg leuk. 


Komen jullie vandaag gezellig kijken bij Noor & Zo in Waspik. Jullie kunnen de winkel vinden aan de Raadhuisstraat 8 in Waspik en jullie kunnen ons daar vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Tot straks misschien en anders een heel fijn weekend!!


1 opmerking:

Cobie zei

Schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie