Pagina's

zaterdag 21 januari 2017

Romance

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik een poosje geleden heb gemaakt voor het blog van Papicolor.


De gebruikte papiersoorten van Papicolor zijn:

Papicolor karton A4 barok fijn, kleur 22 Heide nr. 301806 ~



Deze kaart is weer gemaakt met prachtige mallen van Noor! Design.


Snijd uit dubbelgevouwen karton een salmiak
Vouw zo dat een losse driehoek er oppast en snijd de rest van de punt weg.
Verwerk het designpapier door 2 losse driehoeken te snijden.


Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

5 opmerkingen:

Joke zei

Dit is zo waanzinnig mooi gedaan. Echt geweldig. Wat een mooie kleuren die overlopen, schitterende bloemen en een nog mooier modelletjes. Schitterend hoor.
Groetjes Joke

mtfrieda@gmail.com zei

Inneke ze is prachtig maar ik vraag mij altijd af hoe je die kaarten verstuurd met zo'n mooie dikke bloemen op ?

Jannie den Butter zei

Het is weer een plaatje Ineke!
Super mooi model ,en een prachtige mal.
Een goede zondag!
Groetjes Jannie

Cobie zei

Wauw... wat Mooi!
Groetjes Cobie

Erica ♥ zei


Wat een prachtige en hele gave kaart ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}