Pagina's

dinsdag 21 februari 2017

Sterkte

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb deze keer gekozen voor een condoleance kaart. Ook deze kaarten hebben we jammer genoeg wel eens nodig.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Ik heb voor deze kaart mallen van JoyCrafts en Crealies gebruikt.


Werkwijze:

Je snijdt met de kader mallen karton op verschillende grootte
Je mat het op elkaar en bewerk er een lintje tussen.
Snijd de vlaggetjes uit verschillende kleuren en werk ze op.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Heel eenvoudig maar mooi om te maken.

Liefs Ineke


2 opmerkingen:

Cobie zei

Mooie kaart Ineke! Ook deze kaarten hebben we af en toe nodig.
Groetjes Cobie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha